2011-05-15 | 19:04:37

You're beautiful, just the way you are

Kom precis in för ett tag sen efter en springtur m min älskade kompis Moa och tog en snabbdusch sen då.
Så nu sitter jag fräsch här framför datan och lyssnar på underbar musik. Blir nog att lägga sig tidigt idag har varit så trött på sistone för att man har varit uppe för sent och massa andra saker. Dessutom måste jag verkligen vila ut den här veckan för på onsdag blir de förmodligen att springa vårruset, haha..
Mina skor är helt cp dom är trasiga lite här och där så snart ska jag få nya Converse och de var verkligen behövligt kan man säga!
Imrogon blir de först gå på stan, sen gymma, åka hem och springa en vända och göra några situps! Då somnar jag nog lätt in i skönhetssömnen, hoppas jag iaf 
Rota fram en gammal bild sen jag var blond och ja de var ju ett tag sen
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: