2011-05-17 | 19:51:43

Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

Tjena de vart ändrade planer igår. Istället för att åka hem så sov jag kvar hos Moa.
Igår så gjorde jag och Moa typ verkligen ingenting efter träningen.. Vi somnade typ halv 10 och sen på morgonen hade vi sovmorgon så sov as skönt!!
Och idag så sluta vi tidigt så gick till mammas skola i spöregnet så när jag kom fram var jag bara liiiiite blöt. Tog över toan där och bytte om till träningskläder för dom var iaf torra.
Sen så fick mammsen sluta tidigare då så vi åkte till Ica Maxi och handlade, hämtade lillebrorsan sen så åkte vi hem och nu har jag väll inte gjort så mkt 
Min sötaste katt Stina
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: